Veelgestelde vragen Nationale Tuinbon
Bekijk hier de veelgestelde vragen.
Bekijk hier de veelgestelde vragen.
U kunt de Nationale Tuinbon door heel Nederland bij ons uitgebreide netwerk van deelnemende tuincentra kopen. Daarnaast kunt u de Nationale Tuinbon op onze website kopen en bij verschillende supermarkten, tankstations en tabak- en gemakswinkels.
Er is altijd een Nationale Tuinbon verkooppunt bij u in de buurt.
De Nationale Tuinbon is door heel Nederland te besteden! Bij ruim 125 zelfstandige tuincentra en bij deelnemende vestigingen van GroenRijk, Intratuin, Life & Garden, Ranzijn tuin en dier en Tuinland!
Inleverpunten
De Nationale Tuinbon is drie jaar geldig. Het drie jaar geldige tegoed kan in delen worden besteed. De Nationale Tuinbon is niet inwisselbaar voor contanten.
Als de cadeaukaart is verlopen, kunnen wij deze helaas niet meer verlengen.
U kunt het saldo op uw Nationale Tuinbon controleren via de saldochecker.
Saldochecker
Vul uw 19-cijferige kaartnummer (zonder spaties) en de securitycode/internet verificatiecode in en bekijk het saldo op uw kaart.
De securitycode/internet verificatiecode is te vinden achter de zilveren kraslaag boven het 19-cijferige kaartnummer.
Het kan even duren voordat de historie van uw kaart is opgehaald.
De Nationale Tuinbon verschijnt in verschillende varianten. Deelnemers van de Nationale Tuinbon kunnen de Nationale Tuinbon uitgeven met een eigen logo. Dat is leuk voor u als u graag een cadeau geeft van uw favoriete tuincentrum.
Deze cadeaukaarten zijn wel bij alle deelnemende tuincentra in te wisselen, ongeacht welk logo op de Nationale Tuinbon staat gedrukt.
Inleverpunten
Bestellingen die op werkdagen vóór 14:00 uur besteld zijn, worden dezelfde dag door ons als brievenbuspost via PostNL verstuurd. Orders geplaatst na 14:00 uur worden de volgende werkdag verstuurd.
We zijn hierbij wel afhankelijk van de diensten van PostNL, waardoor de daadwerkelijke aflevering soms langer kan duren.
Heeft u uw Nationale Tuinbon na 5 werkdagen niet ontvangen?
Stuur dan een e-mail naar klantenservice@nationale-tuinbon.nl en vermeldt in de e-mail uw naam en uw bestelnummer. U kunt ook contact met ons opnemen via 040-2901664.
Let op: U ontvangt de Nationale Tuinbon uit veiligheidsoverwegingen in een onherkenbare envelop.
Heeft u uw Nationale Tuinbon na 5 werkdagen niet ontvangen? Stuur dan een e-mail naar klantenservice@nationale-tuinbon.nl vermeldt in de e-mail uw naam en uw bestelnummer. U kunt ook contact met ons opnemen via 040-2901664.
Wij zullen dan een nieuwe nationale tuinbon versturen.
Let op: U ontvangt de Nationale Tuinbon uit veiligheidsoverwegingen in een onherkenbare envelop
Wanneer u de Nationale Tuinbon cadeaukaart online heeft gekocht, ontvangt u deze per post. Op de brief die u ontvangt staat dat u nog een e-mail met activeringscode ontvangt. Let op: Bij een digitale (e-voucher) Nationale Tuinbon ontvangt u géén activeringscode. De e-voucher wordt namelijk geactiveerd verstuurd en kan direct bij een tuincentra verzilverd worden.
Om veiligheidsredenen is uw Nationale Tuinbon nog niet geactiveerd als deze via de post aan u wordt verzonden.
Wanneer u nog geen activeringscode heeft ontvangen, kan dit de volgende oorzaken hebben:
Geen activeringscode ontvangen?
Neem contact met ons op via klantenservice@nationale-tuinbon.nl of via 040-2901664.
U kunt de Nationale Tuinbon cadeau doen voor elk gewenst bedrag tussen € 10,- en € 150,-.